Poslední recenze (28)
Nic nás nerozdělí (2012)
Tak tenhle film jen tak nezapomenu...právě dokoukáno a jsem rád, že jsem na tom nebyl v kině, pže tolik emocí bych v sobě potlačit nedokázal, brečím jako malej kluk...
Viděl jsem ďábla (2010)
Tak tahle korejská verze Dextera mě docela dostala. Kromě těch drsných okamžiků se můžete naučit i pár vulgarismů v korejštině.
127 hodin (2010)
Nemám moc rád filmy, kde je to z 90% one-man-show, takže jsem se toho trochu bál, ale bylo to zbytečné. Má to spád, pár mazaných záběrů stačí k tomu, abyste přece jen dlouho tápali a přemýšleli, zda a jak se z toho průšvihu James Franco vyseká. Dobrý OST, ze kterého se mi osobně nejvíc líbí Lovely Day od Billa Witherse.