Recenze (1 667)
Šógun - Sluhové dvou mistrů (2024) (epizoda)
Nastavená laťka stále drží. Perfektní výprava a kostímy. Jasných 90%
Šógun - Andžin (2024) (epizoda)
Krásně zpracovaná předloha! Kéž by to vydrželo všech 10 dílů. 90%
Duna: Část druhá (2024)
Každý obraz, scéna, pasáž mě okouzlila natolik, že jsem sotva zvládnul celek jako takový. Nezbývá tedy než jít do kina ještě jednou. Už teď ale s klidným svědomím pálim jasných 5*
Loki - Season 2 (2023) (série)
Skvělé pokračování už tak dost dobré první řady! Druhá řada ale celý tento seriál posouvá o dost dále, a je to bezpochyby nejlepší počin Marvelu od End Game! za mě 5* a 95%
Loki - Velké poslání (2023) (epizoda)
Naprostá paráda! 95%
Těla - Jste mrtvý muž (2023) (epizoda)
Úžasná startovačka krimi seroše. Takhle by to mělo vypadat!! 89%
Loki - Věda/Fikce (2023) (epizoda)
Nenápadný díl, který je ale naprosto dokonalý. 90%
Sázka na nejistotu (2015)
Již po třetí a stále je to náhul jako prase! super film, jasných 90% a 5*
Gen V - Virus (2023) (epizoda)
Už jsem si myslel, že v tom telefonu bude Butch...:-) 85%
Loki - Srdce TVA (2023) (epizoda)
Z minutky se stává parádní magor.!:)) skvělá epizoda. 86%