Recenze (440)
Město žen (2009) (seriál)
když courteney otevře pusu, je to jak střelba ze samopalu, trochu mi to skrze ty šílené (sorkinovsky rychlé) dialogy připomíná gilmorky.. příjemná změna mezi sitcomy, sympatické obsazení, scrubs nádech, prostě pohodička
Ledové království (2013)
animák s podivným podkresem - hlavní hrdinka je "jiná", snaží se to před světem skrývat, nakonec ale vyleze ze skříně a je šťastná, aniž by jí k tomu dopomohl princ krasoň - že by L tématika mezi řádky? :)
Orphan Black (2013) (seriál)
pilot byl slabší, pomalejší, ale naštěstí mě to neodradilo - s každým dílem graduje atmosféra, herečku vybrali skvěle, i zápletka je dobrá, informace jsou dávkovány polehoučku, takže má člověk tendenci si po skončení dílu pustit hned další.. moc nechápu to srovnání s ringer, podobnost je jen hodně vzdálená.. po 1. sérii solidních 75%
Moje léto lásky (2004)
fuc*in creepy
Krásno (2014)
ondra je fakt srandista no - prý variace na coeny :D
Millerovi na tripu (2013)
moc příjemná komedie.
42 (2013)
harrison děsivě rychle zestárl od posledního indyho..
Klub poslední naděje (2013)
zašloužený oscar pro mcconaugheyho!
Špinavý trik (2013)
jak řekla tina fey: explosion of a wig factory :D
Svatba ve třech (2005)
romantika, amerika.. moc příjemné pokoukáníčko se skvělou lenou headey.