Recenze (21)
Matrix Revolutions (2003)
Nekomu mozna staci videt spoustu drahych efektu, (a dat jen kvuli nim 5*, jak tady nekteri tak udelali) ja narozdil od nich patrim k tem narocnejsim, kteri pozaduji od filmu vice. Matrix Revolutions se tak stava jeste horsim pocinem nez Reloaded.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Vyborne! Tak tohle je opravdu velmi dustojne pokracovani ke Cameronovym kultovnim filmum.
Život Davida Galea (2003)
Usnout se u toho da pomerne lehce. Jedna velika nuda.
Americká krása (1999)
Par scen je vylozene k smichu, celek to pusobi jako (nechtene) cerna komedie. Celkem nuda.
Formule! (2001)
Celkem prumer film, animovane sceny jsou jako prevzate z Grand Prix od Microprose.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Co jde videt v tomto useku Animatrixu, uz jste videli ve Final Fantasy. Ale porad pekne.
Animatrix (2003)
Nijak vyjimecne, ale docela se na to koukat da. Takovehle animaky sem kdysi sledoval na cartoon network, je to v pohode.
Rychle a zběsile 2 (2003)
Komedialni film s auty, u ktereho se bavit budete jen kdyz je tento zanr vas.
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Blby a Blbejsi je jedna z mych nejoblibenejsich komedii vubec. Tohle je tak hloupe, nezabavne a trapne, az je mi lito, ze jsem se nepodival misto toho na puvodni Careyho film.
Matrix Reloaded (2003)
Tohle je hodne nezdarile pokracovani k puvodnimu Matrixu. Zadne nove napady, absence jakekoli myslenky, "kung fu" souboje az by fanousek HK zaplakal, a Neo vyrizujici si ucty se Smithem. Prvni polovinu se unudite k smrti a v dalsi pulce nastesti akce s animovanymi elementy vas trochu donuti zamhourit na platno. Jednak je to hodne sterilni film, pak taky naprosta omacka pseudofilozofickejch kecu, versovanych jako ve filmech podle Shakespeara, bohuzel nic na urovni. Nejvetsi problem je, ze cele to vypada jako pocitacova hra, proste nic co byste nevideli predtim. Blbost, u ktere se da jist popkorn a popijet kola.