Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Kocour: "Víte jaký je jediný rozdíl mezi člověkem a zvířetem? Člověk si nečistí pohlaví jazykem..."
Hercule Poirot (1989)
Jistě, pane ministře (1980)
Jistě, pane premiére (1986)
Třicet případů majora Zemana (1974)
Plechová kavalerie (1979)
Myslím, že to zase není taková hrůza, jak tu někteří píšou. Byl v něčem poplatný době vzniku, ale jinak to mělo hlavu a patu. A souhlasím s "Dobytkem" , který to komentoval níže:"100 krát lepší, než ty současný sračky!"
Návštěvníci (1983)
I teď po skoro třiceti letech bych chtěl mít Ladu Nivu v "návštěvnické" úpravě. A i po skoro třiceti letech se mi tenhle seriál líbil na sto procent.