Recenze (1 869)
Citlivý člověk (2023)
Vtáčkovia, siroty a citlivý člověk. Těsně na hraně, ale nikdy za ní. Kouzlo bezčasí, magie (tvůrčí) svobody. Už chápu, proč to nevyhrálo žádnýho Lva. (4,5*)
Plyšový medvídek – Teddy (1989) (TV film)
epic dada
Mongoloid s kytarou (2004)
Oficiálně 4*, ale nevadí mi dát 5. Což neni normální. Stejně jako igelitky nad Jöteborgem.
Ra: Pouť Slunečního boha (1990)
Nejepičtější vzdělávací video všech dob. Ani opakující se scény (nějak se to děckám do hlavy natlouct musí) neubraly na působivosti vyprávění, hudbě a hypnotické animaci (z) jiného světa. 𓇳 AND THE LIGHT OF RA FILLS THE WORLD 𓇳
United Trash: Štěrbina (1996)
Tak dobrý, až mě to uráží. Troma pro pokročilé. Multikult pro fajnšmekry.
Gepard (1989)
Tady mizí komentáře!§ Jinak bych tu měla ospravedlněný nekritický plný počet tím, že jsem jako malá chtěla svobodně courat na všech čtyřech. (coura-ni check, všechny čtyři check, svoboda 0)
Hardcore Henry (2015)
❀radost❀
Ahoj, Terezko (2001)
(asi první art, který jsem kdysi viděla zpod peřin s koníčkama na "zakázané" ČT2)
Děti mrtvých (2019)
S(t)yrsko je nejvic dpc
Diamantino (2018)
"Dr. Lamborghini, před budovou zastavilo Lamborghini."