Recenze (1 870)
Memoria (2021)
136 minut chození po světě a poslouchání BUM... to neni. Bohužel.
Zem je láva (2021)
Kamarádství, přespávačky... realita... Takže úplně mimo mě. No a přece. "Teen vztahovka" bez pytlíků na zvracení.
Kvílení (2016)
Přestalo to bavit dřív, než to přestalo dávat smysl. Nebo naopak.
Modrá Honda Civic (2020)
Modrou Hondou Civic ke 13 jezerům
Zkáza Las Vegas (2013) (TV film)
ne
Můj otec je šílenec (2012)
Píčovina.
Tenkrát v ráji (2016)
Když drama z Č. ráje/Adršpachu, tak jedině Třetí princ (ev. Someday You'll Return).
Hardcore Henry (2015)
❀radost❀
Syrová síla (1982)
O čem to bylo?
Druhá strana naděje (2017)
(3,5*)