Oblíbené filmy (9)
Forrest Gump (1994)
Dannyho parťáci (2001)
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Film o životě českého velikána a génia Jary Cimrmana má skvělé herecké obsazení a je plný jedinečného cimrmanovského humoru a 5* si určitě zaslouží a o tom můžeme diskutovat, můžeme o tom vést spory a můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co proti tomu můžeme dělat :-))
Cesta do pravěku (1955)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Jurský park (1993)
Poprvé jsem Jurský park viděl asi v šesti letech v kině a tenkrát to pro mě byl zážitek a ani po letech film neztratil své kouzlo.
Město bohů (2002)
Perfektní podívaná do života obyvatel jednoho z nejdsnějších slumů Ria de Janeira. Děj je podáván syrově, velmi drsně a na autenticitě přidává obsazení hodně rolí (ne)herci. Zajímavé komentáře: Lima, Boss321, zputnik
Parfém: Příběh vraha (2006)
Vánoční koleda (1999)
Nádherné zpracování Dickensovy knihy, film má užasnou vánoční atmosféru a Patrick Steward v roli Ebenezera Scrooge je perfektní. Každej rok se k tomuto filmu rád vracim.