Recenze (146)
Ben Hur (1959)
Naprosto boží podívaná i po 64 letech stojí za každou minutu
Štěstí na dosah (2006)
Film co zaslouží pozornost. a Další důkaz kvality Wilova hraní
Arvéd (2022)
Něco v tom určitě je část originality pro český filmjako takový tam taky je. Ale j se musím přiznat tohle nebyl můj šálek čaje. Ale obzory si musí člověk rozšiřovat
Ztracené město (2022)
Je to blbina ale asi jsem si to ve správnou chvíli kdy na to byla nálada a pár vtipných hlášek mi stačilo. Prostě film který si pustítě v práci na noční na 12 hodinové směně kdy není moc zrovna co dělat to sedlo proto 3 *
Cry Macho (2021)
Cilntovi filmy slábnou tak jako on stárne to všech není na škodu jsou to pořád jeho filmy s nezaměnitelným otiskem. Když přihlednete k věku Clinta a berete ten film včetně toho jsou to vlastně uctihodné počiny. Je plno filmařů který takový film nenatočí ani v plné síle to co Clint zvládne ve svých 90 letech. Jeden kovbojský klobou dolů pane Eastwood.
Jeden za všechny (2020)
Jednoduchý Španělský snímek ve kterém je ukritě kouzlo takové mám rád.
3Bobule (2020)
Film jako takový už není žádný zázrak přece jen je to 3 pokračovaní. Ale Viděno 7.8.2020 na akci Letní kino v Brodku u Přerova na Fotbalovém hřišti v dané atmosféře pod hvězdami a při krásném počasí to bylo vcelku pohodové podívání
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Marrgot je sice roztomilá drsňačka. Ale DC zbytek kolem je po všech stránkách jen barevná bída a bída prostě to jede v špatně nastavených kolejích
Křižáček (2017)
Dobře natočeno což už se v ČR čím dál víc fláká takže to je pozitivum. Dobrá hudba. Ale jinak ať nad tím přemýšlím zleva nebo zprava moje mozkovna to prostě nepobrala asi jinak si to vysvětlit neumím
Největší showman (2017)
Přiznávám Muzikálové filmové adaptace nejsou zrovna můj šálek kávy a přesto se těžko dostává. Ale musím uznal lepší jako LA LA Land lepší tempo hlavně díky kradší stopáži ale přesto 2*