Recenze (275)
Nepřestávej dýchat (2022) (seriál)
Začátek pěkný, než to od druhého dílu začne být víc flasback než příběh o katastrofě a přežití v divočině. Takže dvě minuty se to odehrává o jejím podělaném životě a pět vteřin hlavní příběh a tak stále dokola až do spoceného konce. Jedna hvězda za pěknou mexičanku v hlavní roli.
Dívka a moře (2023)
Jedna hvězda dolů, za to že do potopené lodi 4 metry pod mořem nevlitla ani kapka vody a že se opět vynořila a plula dál jako by nic.
Ticho před bouří (2019)
Tohle mělo zůstat thrillerem a ne do toho vesrat scifi. Úplně mimo.
Batman (2022)
Tento Batman mě teda moc nezaujmul.
Moonfall (2022)
Tohle ve filmové scéně chybělo, natočit zemskou katastrofu a zároveň vesmírnou parádu. Sice ten měsíc je zbytečné scifi, ale i tak bombice film.
Mars (2018)
Do nebe volající, Češi ať se vůbec nesnaží o víc než klasická komedie, na víc nemají. Vyhozené chechtáky do hajzlu.
KIMI (2022)
Reklama na globální podvod jménem covid, reklama na náhubky, reklama na Apple, příprava na budoucí online svět, větší zkurveninu jsem dlouho neviděl. Jediná dobrá scénka byla, když afroameričan ze zadu hobloval tu modrou hlavu.
Space Jam: Nový začátek (2021)
Proč? Do toho starého jamu to má hodně daleko.
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
Obsazení, zábava, vtip, akce, vše perfektní.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
To se divím, že v dnešní době se konečně povedl prakticky dokonalý seroš. Sláva Španělsku.