Poslední recenze (15)
Skyfall (2012)
Trošičku zklamání, kdybych nevěděl že koukám na Bonda, tak si myslím, že to je klasicky akční film, který nikterak nevybočuje z řady. V předchozích dílech byla high - end udělátka až moc, ale nějak mi to k tomu Bondovi patří, a tady mi to hodně chybělo.
Partička (2011) (pořad)
Snad jediný pořad na který se dá v TV dívat ( + samozřejmě Ano šéfe)... Nestalo by se mi, že bych se u nějakého dílu výborně nebavil, doufám že takovýchto pořadů bude v TV přibývat.
Resident Evil: Odveta (2012)
Nikdy se mi serie Resident Evil moc nelíbila, ale tohle je blbost největší. Film je taková záplata na vydělání peněz.