Poslední recenze (81)
Fighter (2010)
Pro mě naprosto nevýrazný výkon Wahlberga, stejně jako ve všech filmech, co hraje. A tentokrát naprosto přehraný výkon Ch. Bala, oscar nepochopím, ty jeho gestikulace, to vážně ne. To, že je člověk feťák, přece neznamená, že se musí chovat takhle vyšinutě. Bale prostě pro mě feťáka nezahrál. Jinak čekal jsem o dost zajímavější film, ty charaktery i ti herci, prostě nebavili.
Kult hákového kříže (1998)
Až se na tohle bude někdo dívat za 200 let, řekne si, tohle je dokument z historie, kdy se lidé dělili na černé a bílé a bude mu to připadat strašně nerealistické. Obrovský opak je pravdou, film je přímo naturalistický. Skvělý Norton, nechápu, že mu tu sošku nedali. Jinak tenhle film je bohužel opravdovým "kultem" mezi neonacisty a jinou populační havětí. Speciálně scénu se zakousnutím do patníku jsem slyšel citovat nejednoho bezmozka..
Million Dollar Baby (2004)
Obrovská touha po Oscarech čpí z tohoto filmu, ten závěr je sladký jako americká Coca-Cola, hrozně nereálný. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale pravděpodobnost takového zranění v ringu je pro mě menší než pravděpodobnost, že by do Maggie prásknul blesk a zůstala ochrnutá. Tohle vážně ne, překombinované, měli to nechat bez toho zranění. Jinak zbytek příběhu skvělý, dvě citově velmi strádající osobnosti si k sobě postupně nacházejí cestu.. Jedinou cenu bych udělil Oscar pro Hilary, fenomenální výkon. No a Danger, škoda nezmínit tohle eso, opravdu jediný boxer na světě, který nemá co nabídnout kromě statečného srdce:))