Recenze (59)
Kiruna - překrásný nový svět (2019)
Bohužel mě to zklamalo a to po všech stránkách. V Kiruně jsem byl osobně 2x, vždy v ní bylo něco magického a věřím, že se tam ještě někdy vrátím. Zajímavé to bylo maximálně jako krátký vhled na zvrácenou a sebezničující imigrační politiku Švédska (tak to asi autoři nezamýšleli, ale pokud o tématice něco víte, tak to hezky doplní mozaiku). Jinak bohužel nuda a ani široce diskutovanému tématu stěhování/nestěhování části města se to vlastně nijak nevěnuje.
Jedeme na teambuilding (2023)
Tak to byla poměrně slušná jízda za zlatého bludišťáka! Ano, lze tomu vytýkat ledacos, nebylo to dokonalé, ale pobavilo mě to a pustili se to do oblasti, na kterou se jiní autoři ani neodvažují pomyslet a nikdo jim na to nechce dát peníze. Za to * navíc.
Kosmo (2016) (seriál)
Tento počin prostě miluji a mohu to vidět každý rok. Je tomu vyčítáno ledacos, ale dle mého názoru neprávem, já to považuji za jeden z nejlepších výtvoru komediálně-satirické produkce moderní filmové CZ tvorby. Dvojice ministra školství, mládeže a kosmonautiky a jeho tajemníka je ztvárněna dokonale a herci padnou na své postavy jak "prdel na hrnec"!
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Průměrná pohádka, kde mě princezna nechytla za srdíčko. Celkově to špatné nebylo, ale kdyby byla trochu výraznější postava vodníka a dvojice rádců větší "psychopati", tak bych dal o * víc. Takové celé nevýrazné to bylo, bohužel.
Barbie (2023)
... co k tomu napsat ... asi jsem opět viděl jiný film, jak ti co dávají 4 a více *. Ano barevné to bylo krásně, ale jinak nic pozitivního, i filmařsky mě to neoslovilo a vykrádačky jiných filmů tentokrát nebyly zábavné. Ani jako velkorozpočtový propagační film extrémního feminismu a zvráceného multikulti světa to nefungovalo. Nezvratný důkaz, že Hollywood spěje ke svému zániku a to nevyhnutelnému. Hrát alfa Barbie Lady Gaga, jak bylo zvažováno, tak to mělo ještě jiné grády!
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Vizuálně poutavá pohádka, ale to je tak vše, co je na tom bohužel pozitivního. Nezajímavý příběh co mě nudil, opravdu velmi špatný dabing ze slovenštiny, nevýrazné postavy ... ani to dějové zasazení mě nijak nezaujalo a bylo divné. Upřímně jsem se těšil, že nespokojený bača konečně odcestuje do své vysněné Ameriky a bude konec tohoto diváckého utrpení ... držel jsem mu palce, aby si koupil lístek u White Star Line na 10.4.1912 ;-).
Za humny je drak (1982)
Sympatická pohádka s milým Drakem Mrakem co znám už z mládí. Výborný Jiří Císler. Příběh co udrží pozornost a neurazí. Řada kolegů kritizuje ztvárnění draka, ale uvědomme si rok vzniku filmu a že to nebyla velkorozpočtová produkce ... mě přišel adekvátní, je to takový milý "plyšáček".
Pražské orgie (2019)
Naprostá tragédie s neuvěřitelně zfušovaným dabingem a postavami z jiného vesmíru.
Bob miluje Abisholu (2019) (seriál)
Takto nezábavný sitcom jsem ještě neviděl, je to opravdu utrpení. Má to i podivný střih a skladbu scén. Scénáristé a celý realizační tým jak po lobotomii, tohle strčí do kapsy i fabrika na levné seriály Nickelodeon.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Tímto dílem to dosáhlo vrcholu absurdity a totální mimóznosti scénáristu. Už to ani nebyla zábava. Pro me škoda času, ješte že jsem na tom nebyl v kine za Kč. Vrchol šílenosti tomu dal naspeedovany střih v poslední třetine filmu.