Recenze (375)
Pavučina (2023)
Nemůžu jinak než konstatovat, že přední recenzenti CSFD jsou úplní kreténi, protože bez váhání spoilerují hlavní twist ze dvou třetin filmu. Nečtěte tady nic!
Butcher: a Short Film (2020)
Je důvod, proč to tu nemá žádné recenze. Není totiž moc o čem psát. Dobrá hodnocení pramení spíš z kvalit původního seriálu než tohohle kraťasu.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Dvě a půl hodiny a film stejně nedokáže poskytnout jakékoliv rozuzlení, uzavřít jedinou dějovou linku. Místo toho skončí obřím cliffhangerem, jako by šlo o pilotní díl seriálu a další díl se vysílal za týden. Finální dojem je podobný, jako když mě někdo donutí vypnout film v půlce.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Produkce na úrovni studia Asylum. Triky jako z videohry na PS3. Trapný scénář. Apatičtí herci, prkenná Megan Fox. Akční veteráni, kvůli kterým série vznikla, tu prakticky nejsou. Vůbec nechápu, pro koho to vzniklo.
Něco je v hlíně (2022)
Na filmech Bensona a Moorheada jsem měl rád, že přes všechny filosofické přesahy dávaly události v jejich světě nějaký logický smysl. Tady to bohužel neplatí.
The Dark Tapes (2016)
Všechny povídky mají dobrý nápad, ale zabíjí to amatérská režie, špatní herci a směšné triky.
Leaving D.C. (2012)
Nebýt neuspokojivého, otevřeného konce, dal bych body čtyři.
Camera Obscura (2010)
Hodnocení je až moc pozitivní. Camera Obscura má sice zajímavý námět, ale kvality filmu jsou dost slabé – prkennými herci počínaje, přes mizernou kvalitu zvuku až po divný střih a celkovou režii. Amatérská produkce není omluva. Podívejte se na sérii Backrooms, kterou dělá jeden teenager a která je kvalitou úplně někde jinde.
The Backrooms: Subject (2022)
Na originály to nemá ani náhodou, dost to táhnou dolů hlavně nepřirozeně recitující (ne)herci. Ale i tak na amatérské poměry dobrá práce.
What Is a Woman? (2022)
Nejděsivější horor na CSFD.