Oblíbené seriály (9)
Californication (2007)
Ako by som to vyjadril, hm: tento serial je taka sleha, ze si ani nemusim nic davat nato, aby som zazil nieco extremne. Californication asi najlepsi serial vsetkych cias. 100%
Banshee (2013)
***** Týpek vyšiel z basy, vyhľadá svoju komplicku z krádeže diamantov od "Rabbita" a zároveň bývalú priateľku Anu (Ivana Milicevic). Tá mu zdelí, že ju pri predaji oklamali srbskí mafiáni. Ona si založila medzitým ako bol v base rodinu, má dve deti, zmenila si meno na Carrie, ale stále k nemu niečo cíti. On jej neverí, a tak sa vyberie do mesta, do baru, kde sa udeje to čo ho dostane do kresla šerifa...***** Čistá extáza poslední dve epizódy prvej série! 1. Séria 99% ***** Druhá séria je už umenie, presahuje hranice obyčajného seriálu. 2. Séria 100% 3. Séria 100% 4. Séria 100%
Hra o trůny (2011)
Najlepsi serial roka! PS: Bran the broken rules. (edited_20.05.2019)
Skins (2007)
Tak tomu hovorim naslapane! Party, skvela hudba, alkohol, trava, tabletky, mdma, ine drogy, vztahy, skola, sex, sranda, cista medicina, zvracanie, gay, rozvody, drama, demolacia, skoro ziadne happy endy, bitky, cestovanie, oblecenie, imidz, deti, auta, pohreby, porusovanie zakona, nemocnica, totalne zvraty, sporoodete zeny. Tento serial sa neda prehliadnut. EPIC
Zločin (2011)
Pozeravam so zatajenym dychom, serial je super. Nepopisatelna atmosfera, snad 2x za prvych 10 dielov sa mi objavil usmev na tvari. Stale rozmyslam kto ju zabil, a ked uz to zacina byt jasne, tak ten niekto sa z toho vykruti neuveritelnym sposobom. Neviem asi mam slabost.
Gangy z Birminghamu (2013)
Ak si ešte nezačal pozerať, tak je najvyšší čas, lebo budúci týždeň začína 4. séria a Peaky Blinders sú stále za rohom.
Taboo (2017)
Na to musis dospiet aby si pochopil