Recenze (1 879)
Sysle (2017) (TV film)
Pravdepodobne ide o duplikát Sysel Puko a jeho rodina
Sysel Puko a jeho rodina (2019) (TV film)
Výborný slovenský dokument podaný spôsobom, aby oslovil deti. 5*
Bratislava, město uprostřed přírody (2016)
Výborný dokumentárny film z našej produkcie. Skvelé zábery a aj nahovorený komentár. Nič lepšie na psychologický relax v domácom prostredí hádam ani nie je okrem sledovania akvária s rybičkami aké sú takéto filmy. Branislav Molnár je vysoko užitočný pre slovenskú kultúru a propagáciu. Pohodlne sa usaďte a odpočívajte pozeraním na toto dielo. 5*
Vezmeš si mě, kámo? (2017)
Včera pozreté druhýkrát po nejakej dobe a neľutujem. Dobrá komédia na relax a zábavu. Odporúčam 5*
Predátor: Kořist (2022)
Vo filme sú skombinované dve veci ktoré mám rád a to séria filmov "Predátor" a filmy o indiánoch.
Jiná smečka (2021)
Neviem aký podiel na tomto filme má SR a beriem ho ako maďarský. Maďari opäť nesklamali a majú to za plný počet 5*.
Žiju Dunajem (2017) (TV film)
Milujem takéto dokumentárne filmy. Pokoj, kľud, relax 5*
I jako Ikaros (1979)
Videl som na nete časť z tohto filmu, kde demonštrujú pokus Stanleyho Milgrama a tak som si film dohľadal. Popravde to dopadlo omnoho lepšie ako som čakal. Mám pocit, že som to kedysi dávno už videl, ale aj tak film splnil na 100% všetko čo mal. Zápletka, napätie, nepredvídateľnosť, dobré herecké výkony, dôveryhodnosť, atď...
Terminátor (1984)
Po nejakom čase som si pozrel opäť prvý diel tejto excelentnej sérií filmov a utvrdil som sa v tom, že je to filmová lahôdka nie len tej doby a žánru. Kombinácia Arnold+Cameron+Sci-fi je na 100%. Neviem si predstaviť Terminátora model 101 nikoho iného ako Arnolda.
Good bye, Lenin! (2003)
Výborný film s decentným humorom kde sa šikovne vyhli presadzovaniu politických názorov. Vôbec som nepostrehol ako zámer politickú propagandu a to robí tento film skvelý. Daniel Brühl sa začína u mňa stávať ako takmer istota dobrého filmu pokiaľ v ňom hrá poprednú rolu.