Recenze (384)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Nedodíváno, nebylo to bohužel zábavné ani trochu
Samaritán (2022)
Hrozná nuda a ten otravný kluk :( ach jo
Vřískot (2022)
Ztráta času, bohužel
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
2x mě to uspalo, a to jsem se díval ráno - neskutečná nuda, krom jedné jediné akce za půlkou filmu.
Sedmilhářky (2017) (seriál)
1. Serie 5* 2. Serie 3*
Angie Tribeca - Série 3 (2017) (série)
Zatím nejlepší sérka dle mého
Tohle je náš svět (2016)
Komedie? To určitě. Nedalo se na to ani dodívat...tfuj
Trable o Vánocích (2015)
Sračka na 69tou, komedie?? KDE??
We Are Your Friends (2015)
Film 3*, Hudba 5*, Emily 1* :)
Power (2014) (seriál)
Sjupr, napjatý jak kšandy...a druhá série, wow!