Poslední recenze (336)
Jedeme na teambuilding (2023)
neni to buhvijaka rachanda, natozto pak inteligentni komedie, x veci je trapnych a prehnanych, ale kupodivu se to da celkem v pohode prezit
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
nebavilo. hlavne ty freneticky odsypajici monology byly v podstate unavne a emoce a naladeni v tom frmolu vubec nedostaly prostor, proste to uhani kupredu bez ohledu na divaka. pribeh a pointa hezke, ale ten styl mi vubec nesedl
The Last Voyage of the Demeter (2023)
trochu zklamani, hlavne posledni tretina se divne vlece, hloupost postav je fakt iritujici a snaha o jakousi osudovost vyzniva uporne az smesne. pred tim to celkem atmosferu ma, nevypada to uplne blbe a hlavni tvor pusobi dobre. skoda