Recenze (681)
Los parecidos (2015)
Naprosto bizarní záležitost s tísnivou atmosférou a retro vizuálem.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Přes poměrně dlouhou stopáž je American Made poměrně svižná jednohubka o zajímavém (i když ne zrovna obdivuhodném) člověku.
Anthropoid (2016)
Natočeno vkusně a zároveň poutavě.
Odebrat z přátel (2014)
Není to žádné veledílo, ale musím ocenit, že natočit touhle metodou film, který by byl zábavný víc než deset minut, je docela kumšt. A tady se to povedlo!
V hlubinách země (2013)
Slušná báňská duchařina :-)
Power Rangers: Film (1995)
Když vám obsluha videopůjčovny v sedmi letech řekne, že hlavní padouch v tom filmu je Ivan Sliz, nejde tomu odolat!
Annabelle (2014)
Annabelle si podle mého udržela úroveň, jakou v The Conjuring nastavil James Wan. Jen závěr to trochu kazí...
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Film to není špatný, herci super, zpracování hezké... ale nemůžu se zbavit pocitu, že jde o vykradení (a nepochopení) Švankmajerových Šílených, vůči nimž nemá Stonehearst Asylum ani polovinu charismatu a atmosféry.
Silent Night (2012)
Pokud béčko není zábavné, je to špatné béčko. A Silent Night není trpící akutním nedostatkem charismatu všech svých postav zábavný ani trochu...
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Vcelku povedená komedie, z níž mám ale neutuchající pocit, že za pár týdnů nebudu tušit, o čem byla...