Poslední recenze (617)
Sexmise (1983)
Film je starý 40 let, ale přesto jsem se dosyta vysmál, ovšem zajímalo by mě, jak by se film dívaly fanatické feministky - byl by to jejich splněný sen, nebo by se cítily uraženy? Tak jako tak, pro tolerantní a otevřené lidi je tento snímek i po tolika letech stále zábavný, protože dává do kontrastu zaběhnuté stereotypy, je úsměvně pikantní a ve své době to byla naprostá pecka, a to i z pohledu světové kinematografie, do které udělal nesmazatelný zářez.
Nekonečný příběh (1984)
Poprvé jsem film viděl v roce 1988 a jako malého kluka ve věku Bastiana mě naprosto uchvátil. Rychlodrak Falko, kamenožrout, Sandonoriko - to vše vytvářelo říši fantazie v mé vlastní hlavě. Český dabing na jedné straně výborně namluvený, na druhé plný nepřesností, ale nevadí - ani po několika desítkách let pro mě nezestárnul.
Údolí včel (1967)
Sice byl tento film po svém vzniku spíše kritizován, čas ukázal jeho kvalitu - příběh je to krásný a hluboký. A víte co? Spíš jsem si cenil Armina, který od počátku do konce byl věrný své věci, než Ondřeje, který přelétal z květiny na květinu a neváhal zradit svého přítele.