Recenze (5 519)
Mlha (1980)
Nejakou latku napeti a mysteriozni atmosfery to ma, ale mlha me nechala jinak klidnym.
Tajemná záře nad Pacifikem (1980)
Celkem zajimavy namet a minimalne ve sve dojmy dost atraktivni. Ale potencial mi prijde nevyuzity a to vicemene ve vsech smerech. Vice jak prumer dat nemuzu.
Příběhy Cheeche a Chonga (1980)
Tato silena dvojice me pobavila. Cim vetsi kokotina, tim me to vice rozesmalo. Na me funguje i po letech.-).
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Par pripominek bych mel, ale jinak se jedna o velice povedeny kriminalni serial, natoceny podle skutecnych udalosti. Skoda, ze je pachatel znamy od zacatku. Ale Petr Uhlik predvedl uzasny herecky koncert a byla radost ho sledovat. Velmi dobre jsou zahrane a popsane i ostatni postavy. Zanrova atmosfera povedena, jen mi serial prisel az moc apoliticky. At uz v dialozich, tak ve vyprave, kde jsem zaznamenal snad jen jednu rudou hvezdu nad policejnim vchodem. Ale celkove nadprumerny pocin, ktery mi udelal radost.
Tři od moře (1979)
Nic proti koprodukcnim filmum z doby socialismu a uz vubec nic proti detskym filmum... Ale toto je neskutecne nezazivny a nudny film pro mladez. Nebyt tech melounu, atraktivniho prostredi a mlade Evy Jenickove..., tak nevim...
Pevnost na Rýně (1962)
Zajimavy namet. Bohuzel jsem mel problem s verohodnosti pribehu a i pres velmi dobre herecke obsazeni, jsem neveril ani hlavnim postavam.
Elvis (2022)
Na zacatku pozitivne zaujme napadita rezie, ktera, mj. diky velkoryse stopazi zacne brzy nudit. A vzhledem k tomu, jaky byl Presley ikonou a jaky zivot zil, tak scenar a film je proste slaby... A neveril jsem ani Butlerovi jeho roli.
Drsný holky (2006)
Nicim originalni, takovych a podobnych filmu o sikane na strednich skolach jsem uz videl nekolik. A tento se vleze do lepsiho prumeru. Presvedcive herecke vykony, pekne holky, solidni zapletka a skvely soundtrack!
ONA A ON (2013) (seriál)
Tohle nejde brat ani ze srandy. Namet mozna neni uplne marny. Ale to zpracovani, vcetne grafiky titulku..., to je jak ze zvlastni skoly. A Vasut s Brozovou tomu dali korunu. To nikdy nebyli zadni velci herci, ale to co predvadi zde, je silene.
Whiskey zloděj (2017)
Ve vsech smerech vyborny film o nejvetsim bankovnim lupici v Madarsku. Velmi dobre odvypraveny pribeh, kteremu nechybi akce a napeti. Diky skvele rezii a napadite kamere je vybudovana autenticka atmosfera ulic v Budapesti. Zaujmou i herecke vykony a cela rada zajimavych postav. Tady nechapu tak nizke hodnoceni.