Oblíbené filmy (10)
Sedm statečných (1960)
Gladiátor (2000)
Sice americky nabubřelé,ale přesto nesmírně působivý film. Akce,kamera,hudba a i ta počítačová ,,výprava"- u mě dost dobrý !!! Mám tenhle film prostě rád!
Pelíšky (1999)
Na samotě u lesa (1976)
Klasika, film s vynikajícími herci a ještě lepšími zlidovělými ,,hláškami" pana Lorence,dědy Komárka a samozřejmě pana Svěráka. Prostě super oddychovka!
S čerty nejsou žerty (1984)
Nesmrtelnosti,,hlášek" hovoří za vše a oblíbenost napříč věkový spektrem taktéž. Prostě paráda!!!
Poslední vlak z Gun Hillu (1959)
Hokejový zázrak (2004)
Prokletý klub (2009)
Jako fandu anglického fotbalu mě tohle dílo velmi potěšilo. Sportovně-historické filmy založené na skutečných příkladech mám rád (v posledních letech je jich celkem dost) a tenhle patří k nejlepším.