Recenze (133)
Aquaman a ztracené království (2023)
Děti byly vyloženě nadšené a já se také celkem pobavila, dvě hodiny utekly jako nic. Bylo ale opravdu cítit, že ve filmu chybí scény potom, co se snažili Amber Heard za každou cenu vystříhat, chvílemi to vytváří poměrně nelogické díry v příběhu. Jsou tam hluchá místa, některé části úplně nefungují, ale pořád jsem si to užila víc, než poslední výtvory Marvelu.
Pět nocí u Freddyho (2023)
Nic převratného, ale s tím malém, co má film k dispozici, pracuje celkem obstojně.
Eliška a Damián - Epizoda 9 (2023) (epizoda)
Viděla jsem zatím všechny díly, ničeho nelituju a za nic se nestydím. Dobře se bavím, i když možná ne tím způsobem, jakým tvůrci zamýšleli. V každém případě nechápu lidi, kteří mají potřebu sem stále házet odpad, když existuje úplně jednoduché řešení: pokud s tím máte takový problém, prostě se přestaňte dívat. Je to úplně neškodná soap opera a ne, rozhodně to není ten nejhorší seriál, co jsme v Česku vyplodili. Od počinů typu Ordinace nebo Ulice je to na míle daleko. Už jen proto, že tady měli tvůrci dost soudnosti alespoň na to, aby si řekli, že dvanáct epizod na sérii opravdu stačí.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Výborně natočené a skvěle zahrané (Carla Gugino je tu neuvěřitelná) spojení seriálu Succession a kompletního díla E. A. Poa. Jen se to občas trochu vleče a toho strašení také mohlo být víc.
Zom100: Co chceš stihnout, než tě sejme zombie (2023)
V Japonsku zacházejí korporáty se zaměstnanci hůř jak s fekáliemi a jim se pak jeví smrt jako nejlepší východisko, takže apokalypsa vlastně nezní až tak špatně, tohle film sdělí v prvních patnácti minutách, pak dlouho nic, zombie žralok, konec.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Já si nemůžu pomoct, ale je to tak krásně špatné, že mě to vlastně velmi baví, i když asi ne způsobem, který tvůrci zamýšleli.
Armáda mrtvých (2021)
Mohla to být fajn, nenáročná, zombie oddechovka, ale někdo usoudil, že je dobrý nápad, dát tomu stopáž dvě a půl hodiny. Hoďku mohli úplně klidně vypustit a vůbec ničemu by to neublížilo, ba naopak, jelikož příběh je tak prosťoučký, že nemůže člověka na takhle dlouho zabavit a chvílemi je tam to zbytečné natahování opravdu hodně cítit. Především linka s dcerou a její pohřešovanou kamarádkou mohla úplně klidně jít.
Ms. Marvel - Dýky z Karáčí (2022) (epizoda)
Seriál měl doposud nejrůznější plusy a mínusy, ale zatím jsem se u něj nenudila. U tohohle dílu jsem se bohužel nudila celkem dost.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Čí je tenhle seroš? (2022) (epizoda)
Tohle fakt ne. A to mě to začalo i celkem bavit, ale výsledek finále byl tak neskutečně stupidní (i když se snažil tvářit, že je děsně meta). Postava se klidně může jen tak zvednout a jít si scénáristům říct o happy ending. Pokud svět seriálu funguje takhle, tak mám pocity, že zhlédnutí předchozích epizod byla jen naprostá ztráta času.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Není tohle pravé kouzlo? (2022) (epizoda)
Madisynn je rozhodně ta nejlepší postava, kterou nám seriál zatím představil.