Recenze (260)
Sněžné bratrstvo (2023)
Při porovnání s filmem Přežít, který mě byl hodně zima, tady víc. Totální nářez.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
První tři série bomba, poslední jsem nedokoukal.
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Sorry, mám rád Marka W. a doufám, že se z toho vyspí a najdem ho někde na začátku, nebo uprostřed, ale né na konci.
Ještěr (2023)
To "pomalu" mě až vadilo, ale mělo to důvod.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Můj druhý nejlepší seriál, na první - "Tak jde čas", mu chybí víc dílů, asi tak 12632.
FUBAR (2023) (seriál)
Kecy, kecy, akce, kecy, kecy, kecy, akce, pořád ho ale miluju
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Pěkné, bál jsem se otřepaného nic neříkajícího pokračování a byl jsem velmi příjemně překvapený.
V ráji (2023)
Dobrej námět, konec se nepovedl.
Vyproštění 2 (2023)
Dobrej nářez.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Moc dlouhé, ale na to, že to bylo čtvrté pokračování něčeho, co mohlo skončit už v jedničce - dobrý.