Recenze (14)
České století (2013) (seriál)
Takový typ seriálu mě velmi baví, zajímavý pohled na dějiny našeho malého státu, který za to jedno století toho zažil opravdu dost. Vyzdvihl bych Marka Daniela a Jaroslava Plesla, jak dokázali ztvárnit své role, hlavně tedy Pleslův Klaus byl opravdu ukázkový. Nejlepší díl bych asi viděl "Zabíjení soudruha". A určitě bych se nezlobil, kdyby se ještě nějaké díly natočily :)
2012 (2009)
Roland Emmerich opět dokázal, že katastrofický filmy to je jeho a mě opět nezklamal
Štěstí (2005)
Opravdu povedený film. Film, který v člověku jistě vyvolává spoustu emocí. Kvalitu filmu také pozvedávají skvělé herecké výkony všech herců, kteří ve filmu hrají. Pavel Liška, Vilhelmová, Geislerová, Polívka a Stašová jsou skvělý jako vždy a v tomto filmu se na stejné vlně veze i Marek Daniel, který zde zahrál svůj doposavaď nejlepší herecký výkon. Jen více takových českých filmů.
Vaterland - Lovecký deník (2004)
Na pět hvezdiček to asi přece jen nebylo, ale i tak se mi film líbil. Na české poměry velice zajímavý film se skvělou hudbou.
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Asi o trochu slabší než je 21 gramů a Babel, ale pořád velice nadprůměrné. Bez dlouhého rozmýšlení dávám *****. Alejandro González Iñárritu se stává mým velkým oblíbencem a už se nemůžu dočkat, až si seženu jeho nejnovětší snímek Biutiful.
Red (2010)
Tento film je pro mě velice příjemným překvapením. Jeho skouknutí mě popravdě moc nelákalo a stále jsem ho odkládal, ale to jsem dělal velkou chybu. Když jsem film viděl poprvé, tak hned druhý den jsem si ho musel pustil znovu. Opravdu povedené filmové dílo. A hlavně musím vyzdvihnout výkon Johna Malkoviche. Byla radost se na něj dívat.
21 gramů (2003)
V ději se neutále přeskakuje sem a tam a chvíli mi trvalo než jsem se v tomto 'chaosu' zorientoval. Ale když jsem si nakonec chronologicky děj poskládal, získal jsem silný příběh o osudech 3 lidí, kteří se vzájemně neznají, ale nešťastná nehoda zapříčiní, že se jejich životní cesty skříží. S odstupem času přiznávám, že tento netradiční způsob vyprávění je to, co na tomto filmu miluji ze všeho nejvíc. Skutečně mistrovská práce. 21 gramů byl první film, který jsem od režiséra Iñárrity viděl. Nadchnul mě tak, že si hned musím sehnat další... A jedna otázka na konec - kolik skutečně váží 21 gramů?
Od soumraku do úsvitu (1996)
Tento film jsem poprvé viděl asi když mi bylo 12 a už tehdy se mi velmi líbil a čím jsem starší tím se mi líbí víc a víc. Clooney s Tarantinem jsou až nečekaně povedená bratrská dvojka a vybavení Sexystroje je nezapomenutelné. Gangsterská část je výborná a upírská část mě neskutečně baví, na tu bych se mohl dívat pořád :)
Ecce homo Homolka (1969)
Skvělé. Není co vytknout. Snad jen to, že Homolkovi fandí Spartě :)
Slunce, seno, erotika (1991)
Ano, ano, ano! Nejen tenhle díl, ale celá trilogie Slunce, seno,... je pro mě svatá a nedám na ní dopustit. Každý rok jí v televizi alespoň jednou opakují a nikdy si jí nenechám ujít. Prostě boží...