Recenze (18)
Český sen (2004)
Perfektní film ,který bohužel opět potvrdil povahu českého národa. Nechci Čechy bránit, ale myslím, že za to může i vláda, která tomu všemu napomáhá a nesnaží se nic změnit a v lidech je spousta věcí zakotveno již z minulosti. Doufám jen, že tento film je všem lidem ponaučením a těm co to nepochopili asi už není pomoci....
Jak se staví sen (2007) (pořad)
Zajímá mě prostě jen jak ten interiér navrhnou.
Vyměřený čas (2011)
Myslím, že tímto filmem chtěl režisér poukázat na to jak je čas důležitý a že by se sním mělo nakládat s rozvahou a ne jím plýtvat. Jelikož se většinou do filmu až moc vžívám(proto nemůžu koukat na horory) tak mě to hrozně dostalo a to bylo asi i záměrem. Líbilo se mi to moc a o tom, že tento nápad tady ještě nebyl není třeba mluvit:) Dalo by se to okomentovat jednou větou: Nadčasové!!!
Láska nebeská (2003)
Bill Nighty rulez...
Zrození Planety opic (2011)
Velké poselství - lidi netýrejte zvířátka, oni chtějí jít jen domů, nic víc a nic míň.
Zkažená úča (2011)
Úča trochu jinak, proč ne. Plus zážitek díky projekci v kině Anděl Praha. ;-)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Tahle nějak podobně to vypadá u nás doma. Lezem si na nervy jak opice po stromech a milujem se jak kočka se psem.. :-)
Pařba v Bangkoku (2011)
Hodnotím film samostatně, nejsem zatížená srovnáváním jedničky a dalších dílů. Byla to stejná prča jako ve Vegas, a je mi jedno jestli je to jednička nebo dvojka, tohle neřeším, já se chci bavit a bavila jsem se.
Všemocný (2011)
Film má silnou myšlenku, která je originálně zpracovaná. Celé je to moc dobré.
Pařba ve Vegas (2009)
Neskutečný sviják od začátku do konce. Nejvíc zhulený musel být celou dobu Zach, protože byl vždycky úplně mimo(mísu) než všichni ostatní. :-))