Recenze (77)
Trhlina (2019)
Videné na predpremiére 23.1.2019. Smelo si dovolím povedať, že ide o najlepší SK film za posledné roky. Ten dej, tá atmosféra, tá hudba a to všetko na veľkom plátne. To bola fantázia.
Švédi z osady (2018)
Zaujímavý dokument o rómskych deťoch, ktorí sa po rokoch vrátili do svojej vlasti, aby spoznali svojich biologických rodičov. Jeden z nich chodí na Slovensko pravidelne, dokonca sa naučil po slovensky. Jediné, čo by som vytkol, je krátka minutáž :)
Žena na válečné stezce (2018)
Dej, námet, hudba, jednoducho paráda.
Banshee (2013) (seriál)
Chvalabohu že som sa o tomto seriáli nedozvedel skôr, ale polroka po poslednej klapke 8. epizódy 4. série. Pozrel som všetky 4 série behom 2 týždňov. Mimoriadne vydarený seriál, plný akcie, erotiky, zvratov, prekvapení. Dokonale vybraní herci pre jednotlivé postavy. Čo viac dodať, 5 hviezd bez mihnutia oka.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Krajina, zvuk, to bola fantázia. Dej a DiCaprio, nič moc...
John Wick (2014)
Reeves, akcia, vtípky, hoci o dej veľmi nešlo. Takto mal vypadať Max Payne...
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Dámy a páni, Mel Gibson je späť. Pre mňa najlepší film roka, Garfield herec, Gibson režisér. Vidieť film vo formáte Superscreen bolo filmovým orgazmom.
Toni Erdmann (2016)
Zaujala ma tak posledná polhodina filmu, škoda.
Svoboda pod nákladem (2016)
Barabáš opäť priniesol niečo nové - téma horských nosičov. Popri tom skvelá hudba a naše krásne Tatry, fantázia.
Richard Müller: Nepoznaný (2016)
Výborná sonda do života speváka Riša Müllera.