Recenze (72)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Päťka bola lepšia, ale keďže v sedmičke bude hrať Jason Statham, tak by to znovu mohlo byť na ***** :)
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Nevidel som síce ani minútu ale je jasné že to je odpad!
Black Books (2000) (seriál)
perfektný
Jak funguje vesmír (2010) (seriál)
Najlepší dokument o vesmíre.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Škoda že sa nedá dať ******
Zastav a nepřežiješ (2006)
jojinecko ty sa tomu nerozumieš :D
Za rozbřesku (2006) (seriál)
Výborný seriál len by to chcelo aj pokračovanie, ešte aspoň jednu časť...
Nelítostný souboj (1995)
Najlepšia scéna bola prestrelka na ulici.
U mě dobrý (2008)
No zo začiatku to vyzeralo tak na * ale potom sa to trošku zlepšilo :)
Nikomu to neříkej (2006)
Nečakal som že to bude až také dobré.