Oblíbené filmy (10)
Avengers: Infinity War (2018)
Avengers: Endgame (2019)
Na život a na smrt (2013)
No, tak při závěrečných titulkách jsem při pohledu na skutečné hrdiny ani nedutal. Vskutku zvláštní, zajímavé i strhující. Ale těžko uvěřitelné pády ze skal víceméně bez následků, ale to je úplně jedno, jde o celek. I soundtrack docela ujde. Až koupím knihu, budu vědět víc. Film se mi líbil, zaujal mě skutečný příběh. Amíci a války, věčné téma, ale tohle je pro mě zvláštní. Donutilo mě to, abych se trošku zajímal o skutečné postavy. Moc válečné filmy nemusím, ale tenhle asi nejlepší co jsem viděl. Po přečtení knihy musím jednu hvězdu ubrat. Role Dannyho je ve filmu mírně zjednodušena. Setrvávání Marcuse u vesničanů a vlastně celý konec je hodně přibarven.
Velký Gatsby (2013)
Skrytá identita (2006)
Bomba! Od herců, děje, zápletky až po finále. Napětí do poslední chvíle. Velké překvapení od Di Capria, Wahlberg nezklamal. Hodně dobrý kousek
Millerovi na tripu (2013)
Drive (2011)
Až jsem film shlédl podruhé, dá se říct ze už jsem ho pochopil:-) Možná jediné co bych vytknul, jsou minuty ticha. Po tomto filmu jsem asi fanoušek Ryana G. Žádné zbytečnosti a střílečky, ani zamilovaný doják. Už jsem Drive viděl asi osmkrát
V cizí kůži (2011)
96 hodin (2008)
Jeden z nejlepších filmů, jaký jsem kdy viděl. Všechno na 1. Skvělý výběr herců, hlavně hlavního hrdiny