Poslední recenze (79)
Mise (1986)
Zacatek perfektni, bohuzel konec jak z beckoveho akcniho filmu....
Motýlek (1973)
Ja jsem se strasne nudila. Bohuzel. Vezni se silnymi charaktery a prohnili dozorci - nemelo by to byt casto naopak?
Duna (1984)
Jen pojeti posledni (a nejvesti) bojove sceny deli film od prvotridniho... Jinak strhujici zejmena nahlizenim do myslenek postav. Lynchovsky rukopis viditelny snad v kazdem zaberu.