Recenze (120)
Prokletý ostrov (2010)
Nádherný, temný,mrazící, strašidelný s neuvěřitelnou pointou a opět skvělým Leonardem pod taktovkou nestárnoucího Scorseseho. Díkybohu, že ještě existujou režiséři, kteří umí udělat skvělý thriller. 90 %
Souboj Titánů (2010)
Přesný typ oddechového filmu, u kterého nemusíte uvažovat a zabývat se dějem. Velmi slušně udělaný "remake" trochu jinak. Jediná věc, která mě zklamala a oproti původnímu filmu byla hodně odfláknutá byla medúza, škoda. 78%
Sherlock Holmes (2009)
Naprosto dokonalý Sherlock všech dob, kdo lépe ho mohl ztělesnit než můj oblíbený Robert Downey jr. Skvělá akce, nádherná hudba, perfektní suchý humor a propracované kulisy dělají z tohoto filmu něco opravdu vyjímečného. 95 %.
2012 (2009)
Tak nízké hodnocení???? Děláte si srandu????? Pro mě nejlepší film loňského roku, prostě paráda........ a vy co dáváte dvě hvězdičky a níže jste prostě Emmericha nepochopili. 98%
Rychlí a zběsilí (2009)
Perfektní spád, nadupané akční scény, nepřetáhnutá délka filmu, krásné auta i ženy, žádné velké scénáristické díry, nádherně modré oči Paula Walkera a neopakovatelný hlas Vina Diesela .... no prostě správná oddechovka 73 %
Marley a já (2008)
Krásný film o obyčejném životě páru, který si místo dětí nejdříve pořídí psa, nezřízenou střelu Marleyho. Další etapy jejich života jsou spojeny s narozením 3 dětí a obyčejné starosti o práci, bydlení, prostě pohled na všední život každého z nás, který je okořeněn nevšedními zážitky právě s Marleym, kterého sledujeme od malého štěnátka až po zklidněného starého psa. Posledních 30 minut jsem brečela jako blázen, protože příběh vás vtáhne neuvěřitelně do děje. 85 %
The Phil Collins: Finally... First Farewell Tour (2004) (koncert)
Když začne Phil bubnovat společně s jeho kolegou,tají se vám dech a potom už následuje nádherný koncert,který mi svou atmosférou vhání slzy do očí jenom při sledování obrazovky, nedokážu si představit ty emoce při přímé účasti na koncertu. 99 %
Quantum of Solace (2008)
Trochu horší než Casino Royal, záporák téměř dokonalý až na trochu babské řvaní v závěrečném souboji, triky kvalitní, ale pro mě "pouze" klasický akčňák se strhujícím dějem postrádající "bondovské vychytávky" a neuškodilo by trochu propracovanější scénář. 75 %
96 hodin (2008)
Pecka s old-schoolovým a zároveň moderním, trochu "Bournovským", nábojem. Ač Liamovi táhne na 60 jeho osobní souboje tomu vůbec nenasvědčují a je velice přesvědčivý. Snímek má ohromný spád, klasicky jednoduchý děj, realisticky ukazuje surovost a hrůzu nedobrovolné prostituce. 92 %
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Westernům moc neholduji, pouze těm opravdu povedeným a že už dlouho nikdo nenatočil, to uzná každý. Tento snímek však navázal na staré dobré westernové lahůdky i když je natočen poněkud komornějším způsobem. Zabývá se hlavně osudy a charakterovými vlastnostmi hlavních dvou hrdinů - Russela Crowea jako záporného hrdniny a Christiana Balea jako klaďase. 75%