Recenze (15)
Chraň nás od zlého (2014)
Perfektne natocene, dobre vybalancovane napeti, temnota a mistama mensi odlehceni. Neni zde tak bezvychodne tiziva atmosfera jako v predchozim dokonalem Sinisteru, ale presto se jedna o velice kvalitni krimi-vymitacsky horror. Derrickson opet dokazuje, ze temnota mu sedi a horrory tocit proste umi.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Ocekavani byla predevsim diky zdejsim komentarum pomerne nizka, nakonec se ale jedna o pomerne slusny sci-fi. Nenadchne, neurazi. Derrickson ma rezijni potencial (coz dokazal pred timto filmem a predevsim po nem).
Atlas mraků (2012)
3 hvezdicky za tu snahu...
Sinister (2012)
Jeden z nej horroru za dlouhou dobu. Hutna, stupnujici se atmosfera, ktera neda vydechnout. Skvely soundtrack a navic vyborne pouzite skladby od mych srdcovek Ulver, Sunn O))). S prehledem za plny kotel.
Věc: Počátek (2011)
Nejvetsim problemem tohoto snimku jsou (krome slabsiho scenare a spise prumernych hercu) predevsim prehnana a nerealisticka ocekavani. Ta souvisi s faktem, ze Carpenterova The Thing je jednim z nej horroru EVER. Vedom si tohoto faktu, snizil jsem zamerne ma ocekavani na snesitelnou uroven a o to vic si nasledne uzil fajnovy horrorovy bijak.
Dark Woods (2010)
vcelku povedene depresivni drama
Husk (2011)
prijemny kvalitni horurek
Klinika (2010)
na jednu stranu slusna atmosfera, ale nakonec vlastne takove samoucelne a spis trapne...
Černá labuť (2010)
Pusobive a skvele gradujici, ale zdaleka ne dokonale. Zaver je kazdopadne masakr.
Kuky se vrací (2010)
Moc pekne - animace i namluvene postavy. Hlas Kukyho byl ovsem preslap, ale to je jedina vada na krase.