Poslední recenze (4)
Mentalista (2008) (seriál)
Zatím jsem viděl tři série, a teda Janovy schopnosti mě fascinují. Jasně, je to naddimenzované, ale je to prostě televize :P za mě pět bodů
Simpsonovi: Maggie zasahuje (2012)
Na to, že je to pět minut jen, tak mě to dostalo skoro jako celý film :-P to fakt úžasné, skutečně *****, nižší ne :)
Hospoda (1996) (seriál)
Hvězdy českého filmu se sešly, aby zde pobavily diváky úžasnými vtipy a situacemi, navíc se mi líbí, jak ve většině dílů se objeví jako host nějaká další, populární osobnost. Za mě plný počet!