Recenze (79)
Matrix Resurrections (2021)
Trash
Tomb Raider (2018)
Ne. Toto neni “Tomb rider”.
Hra o trůny - Rytíř Sedmi království (2019) (epizoda)
No jestli to takhle bude pokracovat dal, tak se fakt naseru.
Avengers: Endgame (2019)
Jsem snad jediny, komu lezly krkem klise, 100x videne, ale 10x znasobeny? Komu vadila nesmirna ukecanost? Ze Captain Marvel tam vlastne nebyl? Je to jedinecny film, o tom zadna. Nebyt jeho “velikosti”, dal bych o hvezdu min. Na 5 to ale fakt neni.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Pěkná odbočka na jedno podívání se. Jinak nuda.
Příchozí (2016)
Kuaaaaaaaaaa!!!! Celý film jsem "mu" držel pěsti, aby ho nic nezkonilo... Bohužel jsem se na konci "dočkal" :-(
Hardcore Henry (2015)
Umělecké dílo svého žánru. Aktuálně bezkonkurenční.
Birdman (2014)
Tak takovou shit nudu jsem už dlouho nezažil...
Želvy Ninja (2014)
Želvy odjakživa miluju, ale tohle je výsměch.
Doupě (2014)
Zábavu jsem čekal, zábavu jsem dostal. Doporučuju.