Oblíbené seriály (2)
Griffinovi (1999)
Pre mňa najlepšie, čo som kedy videl. Dej je niečo na spôsob The Simpsons (možno aj preto je seriál trochu v ich tieni). Najviac ma dostávali nezmyselné a často nereálne pohľady späť do minulosti. Rozprávací pes závislý od chlastu, batola, ktoré nenávidí matku a ta zlá opice, to všetko je podľa mňa originálne (aj keď nezmyselné).
Black Books (2000)
Má to chybu? Bernard je od teraz pre mňa legenda.