Recenze (44)
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Film je pro mě takovej remake Public Enemies, akorát z pohledu Policie. Jakože Public Enemies pro mě byli zklamání, tak Gangster Squad nikoliv. Spousta akce, výborný obsazení a skvělej retro styl (aka Mafia rulezz). Fakt moc pěkný!
Nespoutaný Django (2012)
Djangoooo!!! Typická Tarantinovka - mrtě krve, hromada sprostejch slov, černej humor a samozřejmě i malá role Quentina. Jamie Foxx předvádí výtečný výkon spolu s Christophem Waltzem. A pak přijde na scénu DiCaprio, kterej udelá na scéně pořadnej bordel! Další věc která stojí za zmínku je hudba, ta byla dokonalá! D-J-A-N-G-O
Strážci - Watchmen (2009)
"The world will look up and shout "save us!" but I'll whisper: 'NO!". Tahle hláška mě nadchla už v traileru a ve filmu by se o ní dalo říct, že odpálí kolotoč událostí a vlastně tak nějak celý film. Film z říše dokonalých! Dokonalé herecké obsazení. A ta hudba? Jimi Hendrix, Bob Dylan no waaaau!! Jediný co se mi na filmu nelíbí je závěr, kdy můj oblíbenec nedopadne úplně dobře. :( Jinak samozřejmě plný počet!!! *****(*)
Arrow (2012) (seriál)
Tak pardon, ale tohle se hodně povedlo!!! Seriál až nebezpečně konkuruje mému velice oblíbenému Prison Breaku, co se kvality a napínavosti týče. Každý díl má úchvatný spád a po skončení každého dílu se neskutečně těším na další. A po shlédnutí finále první série jsem zůstal jenom sedět s otevřenou pusou. Ano, opravdu dokonalý seriál! 5* je jasná volba!
Komando (1985)
no ty vole, dlouho jsem neviděl takovou komedii :D nesmrtelnej Arnie je fakt boží :D akorát nevim jestli to bylo braný vážně, nebo fakt jenom jako sranda :D v tomhle filmu je naprosto dokonale vidět, že Arnie je fakt herec 1. třídy.... :D
Projekt X (2012)
Tak tenhle film mě naprosto rozsekal. Naprosté EPIC párty, plná mnoha WTF momentů! Chci někdy něco takovýho zažít! Chcílema jsem si i myslel, že se to opravdu stalo. Perfektně natočené a prostě masakr! Tohle musí vidět každej. ENJOY! ****
Temné stíny (2012)
když jsem viděl trailer, jméno režiséra a obsazení, řekl jsem si, jo to bude asi dobrej film. Ha, zmýlil jsem se... Tak nějak příběh o ničem a celý mi to přišlo trošku nuda. Pár vtipných scén a mistr Johnny Depp si ty dvě hvězdy zasloužej.
Muž na hraně (2012)
Hodně negativních komentářů a procentuální vyjádření filmu naznačuje, že film asi nestojí za nic. Ovšem po shlédnutí filmu musím říct, že se mi to hodně líbilo. Poměrně kvalitní herecké obsazení a opět doplněno nějakou nádhernou herečkou (Genesis Rodriguez). Můj závěr, ač mě to samotného překvapil, *****.
Total Recall (2012)
Film nepatří do kategorie TOP, ale stojí zato ho vidět. Kvalitní herecké obsazení (včetně nádherné Jessicy Biel a Kate Beckinsale) a nádherné speciální efekty. Dobře se na film kouká a *** je tak akorát. =)
Linkin Park: Road to Revolution (Live at Milton Keynes) (2008) (koncert)
"Holly shit! This is fuckin' amazin'! This is one of the most beautiful thing I've ever seen in my live!" myslim, že Chester na to kápnul... NĚCO NAPROSTO VYNIKAJÍCÍHO!!!!