Recenze (44)
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Takovou sbírku klišé jsem už dlouho neslyšel. Scénář jak od puberťáka, co poprvé viděl film od Tarantina a chce to taky zkusit. Hlavně že amíci přidali černocha a mexičana, aby byl film korektní pro kritiku.
Babovřesky (2013)
Po dlouhé době jsem se nestyděl za sebe, ale za něco, co vidím a slyším.
Nebe existuje (2014)
Americký producent: "Syn amerického kněze viděl nebe? No tak o tom udělejte film! A ať je dojemnej, ať tam non-stop hraje vážná hudba, chci tam ježíše, anděle, americkou rodinu a motivující monology." Podobně jako když pejsek a kočička vařili dort...
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Co to bylo? Akční, dobrodružný horor u kterého jsem se neskutečně nudil, ale v očekávání nějaké zajímavé pointy jsem vydržel. A co dostanu na závěr za odměnu? H... Ne děkuji, toto už nikdy více.
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011)
Čekal jsem katastrofu, ale nezabilo mě to.
Uvnitř tančím (2004)
Klidně i 5 hvězd. A tady se velmi povedl i český dabing!
Horší už to nebude (2006)
Takto se mají točit filmy!
Příšerky s.r.o. (2001)
Prostě nejlepší co z tvorby pomocí digitálních pastelek je k vidění na DVD. Má to vtip, má to smysl a také to motivuje děti aby se nebály po zhasnutí lampičky a nechaly rodiče vyspat.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Paní Nellis se tímto filmem pokusila ukázat, jak zajímavý a vtipný je život po čtyřicítce. Pokud je nudný, nezajímavý až odporný, podařilo se jí to na jedničku.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Začátek super - účast wolverina v různých konfliktech se mi vážně líbila, ale potom? Nechápal jsem. Proč se děje tohle a tamto, proč se wolverine pokaždé nelogicky rozhoduje, co tam dělá támhleten s tou hůlkou, proč nevidím rozumnou motivaci postav v celém ději? Děj pokulhával, naštěstí Hugh Hackman to zahrál skvěle a tak s popkornem a pivem v ruce to byl dobře strávený večer.