Recenze (60)
Vlk z Wall Street (2013)
Jo, prachy. O nic jinýho vlastně ani nejde. Od Mafiánů a Casina další film, který bude prostě TOP.
Plán útěku (2013)
Jestli má někdo vztah k těmto dvěma hercům, určitě film ocení. Škoda děje, který kopíroval dost věcí a podobných triků ze seriálu Útěk z vězení. Konec jednoznačně skvělý. Arnold vyrve z helikoptéry kulomet a potěší srdce fanouška :-D
Gravitace (2013)
Viděno na plátně ve 3D. Dechberoucí drama od začátku až do konce. Nic jiného než 5*
Ip Man 2 (2010)
Skvělá návaznost na první díl. Bojových scén je tu více a jsou mnohem propracovanější, než u prvního dílu. Navíc finální souboj s britským boxerem byl jednoznačně nejlepší souboj s celých dvou dílů.
Jaromír Jágr: stále na vrcholu (2012) (TV film)
Jarda je bůh!
Ip Man (2008)
Skvělý film o kung-fu. Občas mi přišlo, že ani kamera nestíhá to, jak je Donnie Yen rychlý. Určitě se podívám i na další díly. Pro mě plný počet.
Prohnilí (1984)
Zobrazení ústupků, které dělá policie a korupce na všechny strany.Humorem oplývající film až do konce.
Vylomeniny (2013) (pořad)
Trapnost, která už dávno běžela v jiných zemích a tady je kopie. Asi jako Partička. Lidi by snad za ty peníze sežrali vlastní h*vna.
Muži v černém 3 (2012)
Sci-Fi, které neurazí. Rozhodně lepší než MiB2, tady bylo víc propracovanějších emzáků.
PIKO (2010)
Pěkně hraný dokument, který ukazuje, jak to v Československu vypadalo v 80. letech, když tu vznikl pervitin. Chápal jsem to i jako preventivní ukázku, co jsou drogy za svinstvo. Film byl natočený výborně, vsuvky a vyprávění skutečných postav dodaly autentičnosti.