Recenze (26)
Pohádkář (2014)
Naprostá ztráta času, příběh o ničem nevypovídá, celkově je film nudný..
Kick-Ass (2010)
Tahle věta vystihuje celý film: "Kdo kurva seš, zelená šprcka?!"
Vyprávěj (2009) (seriál)
Pro někoho odpad... pro mě poklad, ve kterém můzu nahlednout do historie ČSR:)
Kamarád taky rád (2011)
Tenhle film mi sice hodně připomína Hlavně nezávazně. Ale tohle bylo tak 2x lepší. Je to vtipné a hlavně mě film po celou dobu dokázal zaujmout.
Bastardi (2010)
Tak tenhle film mě zklamal snad vším.. přijde mi totalně bez štávy, bez energie. A těď mám ještě velké obavy jak dopadne pokračování...
Fighter (2010)
Tak trochu mě tenhle film zklamal... čekal jsem víc, než klasický příběh o boxerovi, který se dostane na závěr filmu na vrchol a vyhraje titul.. pro mě průměrný film.
Drive (2011)
Super snímek! Tenhle film měl pro mě potřebnou atmosféru.. a kontrast táhlých klidných pasáží s brutálními scénami byl fantastický :-) Navíc skvěle ozvučený. Jednoznačně 5 hvězd!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Jedním slovem... legendary!!
Californication (2007) (seriál)
Snad nejvůlgarnější seriál co jsem kdy viděl:-) ale taky jeden z nejlepších! David Duchovny se do role Moodyho opravdu vžil. Bez tohoto herce by tento seriál byl jen podprůměrný. 90%
Bestiář (2007)
Rodena jako herce mám moc rád, ale tady mě jaksi dost zklamal. Co se týče filmu tak mě trošku chytnul začátek, ale pak to šlo postupně do háje. 30%