Recenze (73)
Deníček moderního fotra (2021)
Kniha je skvelá, toto je slabý odvar.
Orange Is the New Black - Série 4 (2016) (série)
Zatiaľ najlepšia séria.
Into the Badlands - Sedmička jde do boje (2019) (epizoda)
Skvelé finále.
V oku hurikánu (2018)
Slušné béčko, 50 percent.
Castle Rock (2018) (seriál)
Vybornych prvych par epizod, potom sa to zvrhlo na nudu a frasku, na druhu seriu uz ani necakam.
Smrtonosná zbraň - Série 1 (2016) (série)
1 seria stacila, nepresvedcila ma aby som dal sancu aj druhej
Britannia (2018) (seriál)
navzdory tunajsiemu hodnoteniu mi prisiel serial s pribudajucimi castami nudnejsi a zmatenejsi
Legenda o Benu Hallovi (2017)
Doteraz som nič o Ben Hallovi nevedel, kludne to tak aj mohlo zostať.
Bez poskvrny - Série 1 (2015) (série)
strasne roztahane, keby to bolo stlacene na polovicu tak by to bolo lepsie
Pod černou vlajkou (2014) (seriál)
1. séria: ****