Recenze (234)
Experiment (2010)
Proti německé verzi je tohle neskutečný paskvil!
Jaderná havárie: Den první (2008) (TV film)
Smrt Rakousku!!! Minimálně za tenhle filmový výkal!
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Pro mě velké zklamání! Chápu, že se tvůrci snažili být originální, když se rozhodli po jistém čase oprášit Akta X. Ale mohli najít daleko lepší příběh než tenhle. Ten by se nehodil pořádně ani jako klasická epizoda seriálu! A oni to udělali jako celovečerní film?! Tenhle tah jim prostě nemohl vyjít. A dvouhlavý pes to nemohl zachránit.
Innocence of Bin Laden (2012) (amatérský film)
Sám bych zabíjel "bezvěrce" po shlédnutí téhle žumpy a to opravdu nejsem muslim!
Kontakt (1997)
Tak tohle bylo snad největší zklamání, které jsem u filmu zažil. Kdysi jsem ho viděl jako mladej a blbej divák a strašně se mi líbil, ale jak jsem si ho pustil nedávno znovu, tak jsem si říkal, že takovou hromadu propagandistických sraček ti amíci ani nemohou myslet vážně, ale bohužel můžou! Na to jak je ten film dlouhý, tak to těch ani ne deset minut kdy Jodie Foster cestuje galaxií to nezachrání! Nehledě na to, že to není nic originálního.
Highlander 5 (2007)
Nostalgie... .
Highlander: Zúčtování (2000)
Nostalgie... .
Pan Nikdo (2009)
Tak tohle bylo jasné sofistikované žrádlo z filmového klubu s hvězdičkou!!!
Ztráta sexuální nevinnosti (1999)
Docela slabý film s několika velmi silnými scénami.
Pozemšťan (2007)
Tenhle film jsem si pustil hned dvakrát po sobě a užíval jsem si jeho myšlenky každou minutu naladěný na jeho vlnu!