Recenze (234)
Proboha! (2008)
Nejlepší dokument o nebo spíš proti náboženství, který jsem viděl.
Sněhurka a lovec (2012)
Můj další nový oblíbený film, na který se s chutí opět rád podívám!
Bitevní loď (2012)
Je to sice úplně nechutná sračka, ale umí se prodat! A jako bonus má chvílemi velmi vtipné scény.
Most (1959)
Film je to sice dobrý, ale moje sympatie si hlavní hrdinové rozhodně nezískali!!!
10 položek a méně (2006)
Takovéhle americké nezávislé filmy prostě miluju!!!
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Já to beru takhle. Jestli jednička byla úplnej extrém, tak pokračování je víc než ten extrém. Zde je vidět, že si tvůrci dějají prdel z prdele a ne jen z plastelíny. Prostě ta účelnost je přehnaná zcela účelně a mě to bavilo!
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Kde sakra berou ty trapné hlavní mužské představitele?! Taylor Kitsch by si se svým charisma a talentem zasloužil tak maximálně roli v komparzu a to ještě nějakou hodně malou!
Stvoření (2009)
Proti takové nebetyčné hovadině jako Ztracený ostrov (The Forgotten Ones) byla tohle pastva pro oči! Tento snímek má všechno, co tomu druhému chybí a k tomu ještě úžasné finále!
V údolí Elah (2007)
Ty tři hvězdičky jsou za to, že to byla docela zajímavá a napínavá kriminálka. Ale základní myšlenka příběhu byla obyčejná propagandistická sračka! Zvláště ta nechutnost s vlajkou na začátku a na konci! Tommy a Susan, jak jste jen mohli?!
Lampasy (1981)
Jak je to hloupé, tak je to dobré! A Bill a naše sovetské Československo nemá chybu!!!