Oblíbené filmy (10)
Caligula (1979)
Nejspíš ještě velmi umírněný obraz té doby a to jsem viděl i tu nezkrácenou verzi. Zato hrozný HORROR pro moralisty.
Hořký měsíc (1992)
Co říci o tomto filmu? Je to Polanského mistrovské dílo, v kterém se spojují všechny jeho atributy do úžasného příběhu, který bere dech!
Čtyři lvi (2010)
Teroristi, které prostě musíte mít rádi!
Noc na Zemi (1991)
Úplně nejvíc nejvtipnější Jarmusch.
Opice v zimě (1962)
Nádherná ukázka ztracené filmové duše! Neskutečně hluboká sonda do pijácké poezie. Prostě víno s pivem je zrádné! Na to umřel můj táta!!!
Santa je úchyl! (2003)
Každý štědrý den si ho pustím a každý štědrý den se královsky bavím. Ale jinak postavu Santy Clause ze srdce nesnáším!
Píseň lásky samotářky (2004)
Co o tomto filmu říct? Nejde nic jiného, že zasáhl mé srdce! Je o všem co mám rád a co se mi honí hlavou... .
Dobří holubi se vracejí (1988)
Tento film je absolutně nadčasový, je smutný i vtipný současně a hlavně ukazuje, že ty lidské "závislosti" jsou daleko hlubšího rázu, než jen na nějakém alkoholu! Už vůbec nemluvím o pokryteckých lidských charakterech...
Žeňa, Ženěčka a 'Kaťuša' (1967)
Tolik vtipu, radosti, smutku, bolesti... . Prostě čistá filmová poezie.
Viking (2016)
Křest Sv. Vladimíra jak má být!