Poslední recenze (20)
Dokonalé dny (2023)
Občas člověk potřebuje film, jako je tento. Jasných 5*.
Zmizení (2013)
Po dlouhé době film, který mě donutil napsat komentář. Je to vlastně již stokrát viděný příběh o únosu dětí, dost dlouhý a ,alespoň pro mě, od neznámého režiséra. Příběh ale dokáže neuvěřitelně rychle vtáhnout do děje a nechat vás po dvou a půl hodinách s otevřenou pusou. Jake Gyllenhaal a vlastně všichni herci jsou neskutečně autentičtí. Děj celou dobu graduje a drží diváka ve střehu. Jak rád bych si film vymazal z paměti a vychutnal ještě jednou. Jasných 5*.
Opustit Las Vegas (1995)
„Neměl bys tolik pít. – Možná bych neměl tolik dejchat.“ Film, který se mě snad nikdy neokouká. Lépe než Cage by to nikdo nezahrál. Je totiž vidět, že je mu z vlastní zkušenosti sakra jasný, co hraje a jak při tom má vypadat. Příkladný opilecký úsměv a motorika. Nevím, jak docílily těch jeho vlasu, ale jen podle nich se dá poznat co má za sebou. Film samozřejmě působí neskutečně depresivně, ale z Bena mimo chlastu čiší i určitý klid v duši, daný jeho neměnným předsevzetím. Vždyť mu už vlastně o nic nejde, rozhodnutý je, tak co.