Recenze (310)
Warrior (2011)
Dvouhodinová reklama na firmu Tapeout.....OK někdo to zaplatit musí,ale když někdo kdo ani neumí základní techniky v průměrném podání vyhraje turnaj a to ještě způsobem jakým se to ve filmu stalo celý výborný nápad deklasuje na podprůměr.Nick Nolte trapné až ubohé a pan fyzikář byl namaskovaný tak, že Zlatý Rocky 1 ,2, atd..a to bez jakékoliv legrace. Co zůstává rozhodně za povšimnutí je Hardyho talent, muskulatura a herecké pojetí postavy.Ovšem jaksi někomu uniklo, že dávat zápasníkovi jméno Tommy.... A ještě jej připravit stylem kterým boxoval skutečný Tommy Morrison je přinejmeším okaté . Jen ty konce vážení američtí filmaři by snad stálo za to po třech desetiletích drobátku usměrnit k realitě . Nevím jestli to dokoukám třeba rok a den po tomto příspěvku podruhé....
Půlnoční podraz (1992)
Tohle není vůbec špatný počin a krom několika detailů by se dalo směle napsat, že zkouknutelné kdykoliv, kdekoliv a s kýmkoliv....
Země bez zákona (2012)
Tak tohle bylo velmi příjemné oživení zlehka zatuchajících vod filmového průmyslu.....Sice konec hrozný,ale poklud se podaří v tom všem pochopit myšlenku tvůrce a ono americké "freedom" pak se z toho stává poměrně nenudný zážitek hodný někdy i zopakování.
Sedm (1995)
Co dodat? Skvělé včera, dnes i zítra....
Klub rváčů (1999)
Po letech jsem shlédl a nemohl jsem si ani odskočit, jak moc mne to i s odtupem času poltilo.Dílo, které jistě bude patřit jednou k nedoceněným kouskům, jestli k nim již nepatří....
Tři pohřby (2005)
Tak tohle je něco pro hladový "voko...".
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Tak dnes jsem se odhodlal a film si pustil,ale po prvních minutách mi došlo jak hrozn dílo to je.A když vypustil Bilbo Pytlík větu o svatojánské noci... chtělo se mi lehce napsáno vyzvrátit zbytky večeře přímo na TV.... Všechno má skončit ve správný čas a Hobit je jen další důkaz onoho moudrého tvrzení. Krom toho vkládat křesťantví do filmu, kde mu vysloveně sluší Slunovrat je tak neuvěřitalná manipulace, že i kdyby natočil Jackson cokoliv jiného a možná i kosmicky dokonalého, tohle jej usvědčuje z mnoha a mnoha věcí, které se djí za oponou!!!!!!!
Atlas mraků (2012)
Tahle podívaná je jedna dlouhá mimořádná nuda, kterou neopepří ani herecké vykopávky a trapné výkony.Jediné co stojí za skutečnou pozornost je pár okamžiků , ale to co na tomto filmu oceňuji je nápad, kamera a neskutečná odvaha jít do tak dlouhého " bijáku"
Gangy New Yorku (2002)
Já to dokoukal nyní po letech a musím napsat, že dojem je o mnoho lepší než poprvé....V každém příadě si myslím, že toto dílo má ambice stát se klasickou nedoceněnou kultovkou.
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
To byl velký zážitek a až na pár drobností kdykoliv zkouknutelné. Marně sháním někde verzi s titulky, protože ten dabing není nic moc.