Poslední recenze (161)
Marťanské lodě (2021)
Martina osobně znám a živě si vybavuju, když mi přišla smska od Martina co se “Elišce” stalo. Nemůžu objektivně hodnotit.
Sucker Punch (2011)
Nic než slátanina...
Správce statku (2004)
škoda, že tady nejde dávat filmům "hejty" ...