Oblíbené filmy (7)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tohle je můj absolutně nejoblíbenější film. Viděl jsem ho už nesčetněkrát, znám ho už prakticky nazpaměť, ale vždy se na něj rád podívám znovu.
Život Briana (1979)
Tenkrát na Západě (1968)
Sedm (1995)
Mechanický pomeranč (1971)
Ten, komu se to nelíbí, by měl dostat pořádnej tolčok!
Konference ve Wannsee (2001)
Film me velmi mile prekvapil a stal se jednim z mych nejoblibenejsich. Je az prekvapujici, jak vyborne dilko se da natocit bez prehnanych nakladu prakticky v jedne mistnosti. Kdyz se k tomu prida standardne vynikajici Kenneth Branagh v roli Heydricha, Stanley Tucci ve sve zivotni roli Adolfa Eichmanna a i ostatni herci, kteri vyborne ztvarnili rozdily v charakterech jednotlivych "hrdinu", mame tady skutecne vrcholne dilo z produkce HBO.