Recenze (118)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Indy sesel nejak vic nez Dr. Schmit. Nedoukano.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Jako DnD hrac jsem se nesmirne bavila. Jasnej plnej pocet, nic bych nevytknula. Doufam, ze bude vice takovych skvelych filmu. Doporucuji 5 *
Nailed It! (2018) (pořad)
Americani, alespon v tomto poradu, jsou opravdu tupi. Ani neumi precist recept. Moderatorka je strasny zjeveni a celkove je to akorat hrozne plytvani jidlem.
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
Konecne prvni "nova" pohadka, na kterou se dalo koukat. At uz to zpusobila pohadka nebo neco jineho, ja se moc bavila.
Zrodila se hvězda (2018)
Tento příběh již po čtvrté. Tentokrát s Bradleyem a Stefani. Klobouk dolů před zpěvem herce a hraním zpěvačky. Nicméně druhá půlka filmu se nerovnala té první, která byla vážně ohromná a film se po první strávené hodině stal nudným a průměrným. Písně krásné.
Ten, kdo tě miloval (2018)
Bohuzel, tohle nezachanily ani ty pohledy na zimni karlovarsky kraj.
Velká šestka (2014)
*Balalala*
Avengers: Infinity War (2018)
Stejna klise ("Slib mi, ze me zabijes"), stejny pribeh, bambilion Marvelovskych postav. Jelikoz jim za chvilku dojdou, ocekavam prichod dalsich, napr. Venoma, i treba nemarvelovskych - piratu z Karibiku nebo Grindewalda.
Sněhulák (2017)
Krasna krajina, most a i Michael Fassbender. Za to ty dve hvezdy. Dej hrozne neusporadany, cela ta pointa literarni predlohy se uplne ztratila. A herecka, ktera ztvarnila Rachel byla velmi spatna volba.
Captain America: Občanská válka (2016)
Takové akce a nic z toho. Vážně jsem záviděla lidem, kteří to nevydrželi a v půlce filmu odcházeli. Škoda, že moje sedadlo bylo tak daleko uličce.....