Recenze (57)
Assassin’s Creed (2016)
Co na to říct čekala jsem mnohem mnohem víc...
Lovec: Zimní válka (2016)
2* za super herecké výkony, hlavně Charlize Theron a Emily Blunt, ale i kdyby všichni herci hráli sebelíp příběh jako takový to nezachrání.:(
Očista: Anarchie (2014)
Mnohem, mnohem lepší, zajímavější a akčnější než první díl, díky bohu se konečně využil potenciál tohoto nápadu, třeba bude další díl ještě lepší.
Očista (2013)
Potenciál to má, ale podle mě se z toho dalo vyždímat mnohem mnohem více.
V hlavě (2015)
Celkem dobrý animák, ale upřímě Smutek mi leze na nervy tak že bych jí zkopla do jámy zapomnění. Neuvěřitelně mě rozčiluje, neměla být Smutek ale Blbost.
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Abych pravdu řekla hodně sem se bavila, ale myslím si že jsou tu jen dva základní pilíře díky kterým to tak bylo: Bob a Chybějící článek.
Tohle je válka! (2012)
Pobavilo mě to a to je hlavní. :)
Mimoni (2015)
Čekala jsem od toho mnohem, MNOHEM víc než jen úsměvné momentky. Šla jsem na mimoně s představou smíchu a ne úsměvu.... v sále jsem zaslechla smích snad jen jednou, zklamání.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Líbilo se mi to, co musím opravdu vyzdvyhnout je hudba! Úzašná, povedla se! Někteří si tu stěžují na zpomalovačky, ale mě se tu líbily a seděli mi do jednotlivých scén takže s tímto dílem absolutně problém nemám. Nenudila jsem se a to je to hlavní. :)
Žraloci (2005)
A jak krásně ti žraloci pod vodou řvou...Vážně já nevěděla, že to umějí.