Recenze (75)
V síti (2020)
To byl hnus, velebnosti. Úplně se mi z těch sviňáků zvedal žaludek. Tohle by mělo být povinné školní představení, na které by povinně měli jít i rodiče.
Podatek od miłości (2018)
Vtipné, nepřeslazené, svižně odsýpající. To už je třetí polský film, který mě v poslední době nadchl. Asi bych se měla polské kinematografii podívat na zoubek trochu víc.
Noelle (2019)
Nudná pruda plná nesympatických postav.
Santa Claus (1994)
Asi nejzábavnější role Tima Allena, který jako sarkastický Scott nemá chybu.
Život po životě (2010)
Nádherný film. Eastwood je prostě borec.
Lví král (2019)
Příště si raději dám animovaný originál.
Upíří deníky (2009) (seriál)
1. řada - Zatím pohoda, už jen kvůli Damonovi, určitě zkusím i druhou řadu.
Spotlight (2015)
Ještě pořád existují filmy, které mě dokážou dostat do kolen. Ať už tématem nebo zpracováním. Tohle je jeden z nich.
Sněhurka (2012)
Bože, tohle byla ta nejlepší a nejzábavnější Sněhurka, co jsem kdy viděla.
Věčný příběh (1998)
Když nepočítám naše "Tři oříšky", je tohle bezpochyby nejlepší verze Popelky, kterou jsem kdy viděla.